lördag, november 18, 2006

lördag igen.

ea o sebbe är här o vi kollar film. fast jag blev lite trött så jag orkade inte riktigt koncentrera mig. har kollat top model hela dagen. det va skoj. eller nåt. lite segt skulle jag tro. jag är trött. jag vill sova. sen iaf.

(ea tillägger)
anna har nu somnat i soffan. jag och sebastian planerar något roligt. jag försökte väcka henne men hon vägrade vakna. helt perfekt! detta kommer bli väldigt intressant.

(Sebbe tillägger)
Anna har fortfarande somnat i soffan. Jag och Ea ska hoppa på henne och ta kort (i luften). kan bli rätt intressant att se hennes reaktion.

Stay Classic San Diego.

2 kommentarer:

  1. Anonym3:25 em

    hahaha men anna! :D
    kuligt


    FÖRRESTEN SÅG JAG ALLA SOM ÅKT U I IDOL, IGÅR I NORDSTAN. eller ah.. dom uppträdde och sginerade :P jag tog massa kort och spelade in. tillochmed felicia var där. fast inte linda och natalie. jaja

    SvaraRadera
  2. anna, jag har lite bilder som du kanske vill ha sen. tror inte jag lägger upp dom på bloggen för de är lite... vad ska man säga...

    SvaraRadera