lördag, november 25, 2006

mys.


Igår var en fin dag. Anna Ternheim var jättejättejättebra. det var hur fint som helst. speciellt tribute to in. oh. jag vill se det igen!!
det hela började med att en som hette thomas kom on och spelade några fina sånger. han var jätterolig och berättade om när han var underhållning på olof palme-stiftelsen och göran person tyckte om hans låtar. sedan kom hon in. hon den där Anna. och introt till skivan spelades. sedan spelade de "girl laying down" och det var jättefint.. eller kanske inte fint. det var häftigt. man fick en häftig känsla. det var liksom på riktigt. jag gillade kontrasten mellan låtarna också. flera av dem var riktigt mycket fart i.. eller vad man ska säga. det var hårt. sedan var det de fina låtarna som man satt och ville gråta när man hörde. galet fint var det iaf!
sitter och lyssnar nu med. skivan blir liksom ännu bättre när man hört det live.

"Saying goodbye sure takes time"


vi hade match idag också.. och man kan väl inte påstå att det gick skitbra. det blev 2-2 men jag har aldrig sett sån rörig innebandy i hela mitt liv. nåväl. vi måste göra något åt det snart skulle jag tro.
nåväl. jag kanske borde ta o sova snart. ska försöka åka till ikea i morn. behöver köpa lite ramar o sånt.
walla

1 kommentar: