tisdag, november 14, 2006

F - I - L - O - S - O - F - I, filosofi

Skulle tro att jag är lite trött just nu. har haft svenska nationellt prov idag. den där himlans stora skrivningen. jag trodde jag skulle somna men det gjorde jag inte för det kom två gubbar som skulle sätta upp sån där plast på fönstren i klassrummet. jag kan lova att de livade upp stämningen utan att själva veta om det. för det där med o sätta upp plast på fönster var nog inte riktigt deras grej. antagligen sitter den där ensamna lille biten kvar utanför fönstret där jag satt. helt oklar o fel. nåväl. i morgon har jag filosofiprov vilket jag inte ser fram emot. men på ett sätt kanske det kan vara skönt o få ha det gjort. det jobbiga är kanske att vi har historiaprov på fredag också. menmen. filosofin måste bli pluggad.
ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar