måndag, november 20, 2006

ovanlig måndag


min dag började med att det var natt. närmare bestämt klockan 02.36, väckarklockan ringde och den sa att klockan var åtta och dags att stiga upp. min första reaktion var, jävlar! va mörkt det är! men sen tänkte jag att det kanske var för dörren var stängd och jag har en rätt så heltäckande rullgardin. eftersom vintern snart är här så var detta därför rätt så vanligt. jag tände min lilla lampa o tänkte för mig själv, vakna, vakna VAAAKNA! och det gjorde jag. sen kolla jag på min lilla lampa som sitter på väggen och den visade bara att klockan var lite över halv 3 på natten. skit också, min himla väckarklocka har dampat loss mitt i natten. så det var bara o somna om liksom. men lättare sagt än gjort. jag kunde inte somna om. men det gjorde jag ändå en liten stund senare skulle jag tro. för sen vaknade jag igen av att min pappa ringde på min telefon o berättade att klockan var 8. väl i skolan möttes jag av tända ljus och en trevlig klassföreståndare. dagen började fint trots allt. efter skolan tog jag en liten trip till stadium och köpte snowboarddojor också. jättefina vita heads. kära gud. nu ska jag åka o spela match.
ciao!

3 kommentarer:

  1. det är lite trist när man inte slutar samtidigt som dig mannen. tågresan blir inte densamma. hoppas att matchen går bra!

    SvaraRadera
  2. Anonym9:24 em

    eey !
    snowboard vaa :D coolt va.
    jag ringer dig imorn va. så hörs vi va.

    jag tror visst att det händer något på fredag (A)

    SvaraRadera
  3. Anonym11:15 fm

    Sååå snygga de var! Hoppas nu att du kommer att få användning av dem många gånger i vinter.

    SvaraRadera