måndag, november 13, 2006

reggae-plugg-längtatilljulen-måndag


walla!
idag hade vi friendsmöte där vi diskuterade hur vi hade det på skolan. vi fick också i uppdrag att fixa ett luciatåg vilket jag ser fram emot. nåväl. här sitter jag med 2356643 böcker och massor att göra. bör tilläggas att jag lyssnar på reggae-radio i iTunes. det är kanske inte varje dag?. det är faktiskt väldigt avslappnande och plugget känns inte riktigt lika jobbigt som det gjorde innan. jo det gör det. jag ljög.
helt plötsligt blev jag också väldigt sugen på o tända massa ljus o leka lucia. synd att det är så långt kvar bara. en hel månad liksom.
NÄR KOMMER JULEN?
det bara regnar hela tiden. himla regn. kan det inte komma snö snart?
nåväl, nu måste jag sluta tänka på snö och istället läsa om thomas nagels filosofiska tankar om meningen med livet.
tjo!

3 kommentarer:

  1. känns bra att veta så mkt vad somn händer i ditt liv anna, fin bild btw, den speglar din personlighet!

    SvaraRadera
  2. Anonym6:36 em

    Är du förespråkare för att röka starka saker?

    Puss och kram din m

    SvaraRadera
  3. Anonym7:05 em

    nu när jag vet hur man kommenterar kan jag ju göra det hur mycket som helst ! fast du måste göra det på mig också för annars strejkar jag.
    det var allt för mig, jag hoppas vekrligen att du HAAAR DEEET

    SvaraRadera