lördag, februari 24, 2007

Saturday night

ciao!

kom precis hem från en bra match, vinst med 3-1! Mycket snack om bloggar idag, uppdaterad länklista därför..
KREATIVT!
lyssnade också på dagens melodifestivallåtar i bilen och de var väl helt okej. ingen som var jättespeciell kanske, tippar att andreas johnsson vinner iaf!
ska till lisa ikväll också för hon har fyllt vuxen och det ska bli helfint! jag och "mattson" har köpt paket men det är lite hemligt (:

Igår hade jag, sandra och jenny en fin mysläskigfilmkvällnåt, kom in till stan vid halv 7 nåt o sen fika vi på fröken ohlsson i nån timme, sen gick vi till Bergakungen o hämtade fina biljetter till Hannibal-filmen. jag satt där och var beredd på att blunda hela filmen typ, men nej. den var inte så fasligt läskig som jag trodde att den skulle vara. skönt!

såg sista OC igår med! sista forever, känns lite konstigt men det slutade helt perfekt. OCH det viktigaste av allt som jag gjorde igår; jag såg på GREYS ANATOMY och tack o lov säger jag bara. inget mer.

hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar