tisdag, maj 22, 2007

nya fotbollsskor

Idag köpte jag nya fotbollsskor som var röda och fina. Letade efter dem på bilden men konstigt nog fanns de inte att köpa. Well, vad ska man göra? hittade åtminstone ett par röda fina. Första provet för veckan gick av stapeln idag och det gick helt okej faktiskt. kunde alla frågor utom en som jag chansade lite på sådär. I morgon har vi en trevlig dag med Filosofi-inlämning på sin egna kunskapsfilosofi. Jag satsar på att skriva klart grejen ikväll så slipper jag gå på lektionen och skapar då en vacker liten sovmorgon.
ciao!

6 kommentarer:

  1. Anonym12:04 fm

    synd att du inte hittade dom på bilden :(

    SvaraRadera
  2. Anonym7:52 fm

    snygga du hittade ;P

    SvaraRadera
  3. Anonym12:19 em

    Åh....grymma skor. Hade du haft dom på matchen igår hade vi säkert vunnit!!

    SvaraRadera
  4. haha ja! mina hörnor hade lätt varit i världsklass med dessa!

    SvaraRadera
  5. Anonym2:10 em

    Vilken fin blogg du har :)

    SvaraRadera