tisdag, september 23, 2008

Megan

Såg en söt liten tjej på feber och youtube. Hon är 7 år och har gjort fem makeup-filmer. Känns lite läskigt om man tänker efter. Tror hon använder mer smink i sina filmer än vad jag använt i hela mitt liv. Inte helt okej egentligen. Det där med att barn bryr sig mer och mer om sitt utseende istället för att leka och vara barn känns inte helt okej. Fast jag tror nog att detta är som en liten lek för henne och samtidigt är hon jättesöt så jag bryr mig inte så mycket.

13 kommentarer:

  1. Anonym11:11 fm

    Åh, jag såg också henne, skitsöt!

    SvaraRadera
  2. Anonym2:25 em

    bra tips, väldigt seriös och vuxen ung dam! bästa när hon gör de "strecken" vid ögonen.

    SvaraRadera
  3. ja visst är hon, på nån av hennes andra videos gör hon en "butterfly-makeup" massa färger i hela ansiktet, himla fint. Hon har koll!

    SvaraRadera
  4. Anonym8:15 em

    det är riktigt skojigt när hon gör strecken vid ögonen, som bullen bus sa. speciellt de sista två strecken. hon slinter lite vid sitt vänstra öga och ser ut att tänka: "shit, de såg dåligt ut. om jag gör likadant på andra ögat tror nog folk att de va med flit..."

    SvaraRadera
  5. haha ja, med den där blåa pennan (:

    SvaraRadera
  6. Oj, det blev lite kladdigt vid ögonen. Men hon är nog ändå bättre på att sminka sig än vad jag är, haha!
    Jättesöt :)

    SvaraRadera
  7. MEN VAD SÖT! å jag vill ha henne. och kinesbarnet som säger, whateveeeer! har du sett? oj nu fick hon på näsan haha. jag sitter här och myser när jag tittar. oj vad perverst det lät. men fattar du

    SvaraRadera
  8. hon är ju charmig också! "keep getting words mixed up" och skrattar. jag vill ha en sån hellokitty-mössa!

    SvaraRadera
  9. Jag fattar, hon är söt. Turbanen är söt. Vi gillar henne.

    SvaraRadera
  10. Anonym5:30 em

    carl äger henne på allt till och med på smink tror jag



    HIHI

    SvaraRadera
  11. Haha men Carl, vill du verkligen äga henne på smink?

    SvaraRadera
  12. Anonym9:57 fm

    aaaaaa




    nooot

    SvaraRadera
  13. Och där fick jag svaret på att det var carl som skrev!

    SvaraRadera