söndag, september 14, 2008

Söndag kväll

Det finns mycket man kan göra en söndag kväll som den här. Dagen har spendenderats i mariestad där innebandy stod på schemat. Efter hemkomsten har jag hunnit med att, äta mat, äta muffins, kolla på hål i väggen, baka nya muffins, se ut som en yxmördare i en skojig ansiktsmask jag fick i present och skratta åt mig själv i en kvart. Den där masken fick nästan mamma att börja gråta förresten. Och då var det tyvärr inte för jag såg läskig ut. Det där med o se läskig ut är nog inte min grej. Se rolig ut däremot. Jag bjuder på den. Fred!

3 kommentarer:

  1. Anonym8:14 fm

    HAHAHAHA!

    SvaraRadera
  2. Anonym6:05 em

    HAHAHAHHAHAHA, jag dör =D

    SvaraRadera
  3. Anonym10:39 fm

    Du har något björnliknande över dig... :-))))))))))))))))))))))

    SvaraRadera