fredag, november 21, 2008

Frebus

En riktig luring. Vinnaren får en godis!

8 kommentarer:

  1. Anonym1:41 em

    Sjukhus!

    FÅr jag godisen den här gången? Jag orkar inte åka ner till göteborg för att hämta den :D

    SvaraRadera
  2. "Okej, första bilden kan symbolisera de sju små dvärgarna. Men sen då?!?!"

    Tankegångarna i mitt huvud är inte lämpade för rebusar. Skit också, jag som var sugen på godis...

    SvaraRadera
  3. fan va som var så taggad. fattade nada. bäbisarkstuga..

    SvaraRadera
  4. Anonym4:53 em

    SJUKHUS? :D

    SvaraRadera
  5. Anonym4:54 em

    men nej, nu såg jag ju att någon ovan mig hade kommenterat samma sak. jag kände mig så himla smart ju..

    SvaraRadera
  6. Mia, försök inte...

    Sen tycker jag faktiskt att Robin hade ett riktigt bra förslag så han i alla fall kan få lite dadlar.

    SvaraRadera
  7. Anonym5:54 em

    tror det ska vara sjukstuga (kanske lite petigt,jmfr med sjukhus) //p

    SvaraRadera
  8. Anonym7:46 em

    Barnsjukhus såklart!!! =)

    SvaraRadera