måndag, november 17, 2008

handduken

Okej, dagens I-landsproblem + lösning. I somras förklarade Henrik för mig att när han torkar sig efter duschen så har han en "rumpsida" och en "ansiktssida" av handduken. Mitten är till resten av kroppen. Jaha tänker ni. Men grejen är så här. Jag har inte tänkt på detta sedan Henrik sa det. Föräns idag. Helt plötsligt fick jag panik. Shit, vilken är rumpsidan och vilken är ansiktssidan. Tänk om jag kommer lukta rumpa i ansiktet nu. Panik utbröt helt enkelt. Paniken varade i en liten stund innan jag insåg att jag just duschat. Hela jag luktar barnängen ändå. Så nu lägger jag ner det där med sidor på handduken. Blir bara komplicerat. Man är ju ändå ren när man torkar sig (förhoppningsvis). Annars kan man använda en sån här.

3 kommentarer:

  1. Får mig att tänka på en familjefader som hade en speciell rumphandduk hängandes på kroken brevid handhandduken (knäppt ord). Jag kan ärligt erkänna att jag knappt tvättade händerna när jag besökt toaletten hos dem.

    SvaraRadera
  2. Anonym11:10 em

    Haha, håller med dig! man är ju ändå ren så det spelar ingen roll.

    SvaraRadera
  3. Anonym10:01 em

    använd rumphanduken nästa gång du duschar
    eller är du så ren att inte det minsta lilla rump kommer i kontakt med ansiketet bbbbbbllllääääää

    SvaraRadera