onsdag, november 19, 2008

hej!

Herregud i himlen, vi slog rekord igår. Med nästan 100 nya besökare. Detta ska vi fira. Har en ny skitlätt rebus i bakfickan och jag klurar på en svårare. Nåväl. För att hälsa mina nya vänner välkommna gjorde jag en liten film så här på morgonkvisten. Enda frågan jag ställer mig själv är varför jag mimar "hej". Det är ju inget fel på ljudet direkt. Jag antar att det är det här med alla nymodigheter. Teknik och sånt. Jag är så ovan vid att allt funger som det ska. Men nu ska jag kamma håret och äta frukost. Tjing!

6 kommentarer:

  1. Anonym8:14 fm

    En mycket kort kortfilm! ett längre inslag efterfrågas redan nu, kanske en rebusfim? vore kul.

    SvaraRadera
  2. Anonym8:17 fm

    Vem var rätt ute på den med fåglarna och isen? Du har en fantastisk blogg!

    SvaraRadera
  3. Hehe, rebusfilm. Kan bli svårt.

    Du hade rätt. Paris. Tack så mycket!

    SvaraRadera
  4. har du blivit stumm ???

    SvaraRadera
  5. ja. alla är griniga här för jag pratar så mycket hela tiden..

    SvaraRadera
  6. Anonym7:50 em

    söt=)

    SvaraRadera