onsdag, november 05, 2008

jobbigt läge

Jag har gått och skaffat mig ett I-landsproblem. Ett ganska jobbigt sådant. Jag kan inte ha på mig mina glasögon och hörlurar samtidigt. Detta betyder att jag antingen kan välja att kunna lyssna på fin musik eller att kunna se vad jag skriver på datorn. Okej. Så dåligt ser jag inte. Jag ser faktiskt bra utan glasögonen. Jag har inte ens ett synfel. Har bara mina fräcka glasögon för att slippa bli helt skev i huvudet efter typ 10 timmars stirr in i skärmen. Vad gör jag? Någon som har en bra uppfinning?

7 kommentarer:

  1. Anonym1:15 em

    JA det var ju ett problem! kan glasögonen kilas in ovanför öronen/hörlurarna i håret kanske eller klistras fast på näsan utan skalmar.

    SvaraRadera
  2. Ledsen mor. Tror inte det kommer funka. Behöver något mer revolutionerande.

    SvaraRadera
  3. Anonym4:08 em

    täck dataskärmen med glas och sätt på en radio!

    SvaraRadera
  4. Anonym10:39 em

    Byt lurarna mot snäckor :)

    Snygga glajjor btw! :D

    SvaraRadera
  5. Koss Porta Pro är gjorda för att man ska kunna ha glasögon samtidigt. Men jag antar att du är för kräsen för att ha dem på dig. Ljudet i de små lurarna är långt bättre än i dom stora klunsarna du har nu!!!!!

    SvaraRadera
  6. jag gillar mina klunsar!

    SvaraRadera
  7. Anonym9:06 fm

    Ta av skalmarna och sätt dit ståltråd istället som du lindar runt hörlurarna. På sätt kan du sätta på dig allt på en gång ;)

    SvaraRadera