söndag, november 09, 2008

Kid

Kid Rock är en man. Han är tydligen känd för att vara en bra artist. Var ihop med någon blond tjej med jättebröst också. Vet inte riktigt om jag kan säga att jag är jätteimponerad. Men det kanske bara är jag...

You got a body like the devil and you smell like sex
I can tell you're trouble but I'm still obsessed

Because you know you're
SO HOT I wanna get you alone
SO HOT I wanna get you stoned
SO HOT I dont wanna be your friend
I wanna xxxx you like I'm never gonna see you again


Det rimmar ju inte ens!

6 kommentarer:

  1. han e ful, äcklig och värdelös.

    SvaraRadera
  2. Jag är beredd att hålla med!

    SvaraRadera
  3. Anonym2:00 em

    varför uppmärksamma en ful, äcklig och värdelös person? tycker du synd om honom? Nähää. tänkte väll det!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker inte synd om honom. Jag bara funderar över vad som krävs för att bli känd..

    SvaraRadera
  5. Anonym3:25 em

    Äh, killen är ju snygg!

    All summer long!

    SvaraRadera
  6. Anonym4:34 em

    Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera