tisdag, november 25, 2008

Rebusen dårå

På allmän begäran, dagens rebus!

9 kommentarer:

  1. Anonym11:11 fm

    Pissråtta? Ha ha nu kan jag vara helt ute och vandra, men nej, jag kör på det.

    SvaraRadera
  2. Anonym11:17 fm

    Pi+Rat? Pirat?

    SvaraRadera
  3. Anonym11:22 fm

    Pirat måste ju vara rätt

    SvaraRadera
  4. Anonym11:26 fm

    Pi+rat var mycket mycket smartare. Ha ha, tänk om man visste att det existerade mer än ett språk här i världen. Well done, kanske man säger då.

    SvaraRadera
  5. Anonym11:27 fm

    Ska vi vara riktigt ärliga mot mig så var jag ju faktiskt tragiskt dålig på den där. Det är ju inte ens en bokstavligt korrekt lösning. Hej då.

    SvaraRadera
  6. Anonym11:40 fm

    Hej, skulle bara säga att jag tycker det är kul att du kommenterar så ofta i min blogg, även om det kanske mest är för att göra reklam för din egna, ha ha. Det var det. Kram Amanda på 1000apor

    SvaraRadera
  7. den kunde ja ju:D men alla andra har så mycket tid i sina liv att sitta vid datan. Pirat :D

    SvaraRadera
  8. Anonym3:52 em

    Föööör sen igen :( Men jag klarade den faktiskt. Haha, snyggt Anna..

    SvaraRadera
  9. Visst är det Pirat!

    SvaraRadera