fredag, november 28, 2008

Rebusen

Frebusen. Good luck.

11 kommentarer:

  1. Anonym2:28 em

    koffein, fast du har glömt e:et. starkt av mig att klara det ändå.

    SvaraRadera
  2. koffoboll.

    det är ett ord va?.. hahaha. jag kan inte.

    SvaraRadera
  3. dock gjorde joel å gullme bra försök. men inget slåt min hjärna! :D hahah

    SvaraRadera
  4. Jag var inne rätt mycket på Joels där.. o att du glömt ett e, för kofot kan det väl ändå inte vara.. det är ju -t...
    eller... äh. känns som jag är ute o cyklar.. Tror inte jag har klarat en enda av dina rebusar.. :D

    SvaraRadera
  5. Anonym4:40 em

    muffin muffin muffin jajaja!

    SvaraRadera
  6. Anonym5:45 em

    okej den rebusen hade jag klarat.. men dom andra e lite luriga eller så e jag allmänt trög.. haha!

    ja men absolut prova de med vitlöken och säg hur du tyckte att de blev sen! :D

    SvaraRadera
  7. Anonym5:59 em

    Herregud:D Jag tror ju på Amanda där och är väl lite glad för hennes skulle att hon var först med det rätta svaret ( det verkar vara viktigt för henne, hihi). Men jag nöp den inte, förstod den inte alls men muffin låter ju smart, för inte har du väl gjort som Joel sa: glömt ett "e"?

    Nåväl, det här var den svåraste oavsett om min andra familjemedlem Cill tyckte den var lätt, he he.

    SvaraRadera
  8. Anonym8:12 em

    ja, det var viktigt för mig! du har ju nypit alla andra typ. jag gillar att vinna

    SvaraRadera
  9. Självklart har Amanda rätt. Jag glömmer aldrig något!

    SvaraRadera
  10. Anonym11:57 em

    Anna, kan du inte ha en barnrebus någon gång, jag vill också kunna vinna.

    SvaraRadera