söndag, november 23, 2008

Söndagsrebus

6 kommentarer:

  1. Anonym2:18 em

    Kameleont...

    SvaraRadera
  2. Anonym3:20 em

    Haha! Är det Crussoe som inte vågar stå vid sitt namn längre efter allt rabalder? :D

    SvaraRadera
  3. Anonym3:23 em

    Nej då, Crussoe står alltid vid sitt namn, jag har ju inte gjort något dumt än.

    Däremot så tänkte jag protestera genom att inte svara, men det gick ju lite åt helvete när jag inte ens kunde lösa den.

    SvaraRadera
  4. Anonym5:50 em

    JAG KAN JAG KAN JAG KAN FAN NÅN HAN FÖRE!

    Jag kände mig verkligen smart där! Anna säg att jag var bra ändå!

    SvaraRadera
  5. erkänn bara danne, du kunde den itne heller :/
    fytsingen va svåra du gör:D

    SvaraRadera
  6. Jag inte kunna? Alldeles riktigt, ärligt talat så har jag inte ens varit i närheten på en enda. jag försöker i en minut och sen klickar jag upp kommentarer för att se vad Crussoe har skrivit. :)

    SvaraRadera