torsdag, november 06, 2008

överraskning

Jag önskar mig en överraskning. Det behöver inte vara något speciellt egentligen. Bara det är en överraskning. Fast nu har jag lite förstört det. Nu vet jag ju om att jag vill bli överraskad. Då kommer jag inte bli lika förvånad. Fast om någon känner att, okej, vi överraskar Anna. Om någon känner lite så. Då skulle jag kunna tänka mig typ, en jättejättesöt liten hund, en adventskalender från body shop eller en sån liten apa som blåser på naglarna efter man tagit på nagellack. Självklart blir jag glad för andra saker också.

Ps. Jag gillar godis och kakor.

4 kommentarer:

  1. Anonym9:13 fm

    Hundar är inte din grej om du tänker efter lite! du får en överraskningskram av mig i kväll!

    SvaraRadera
  2. Men jag vill ha en söt hund att leka med lite. Sen kan Carl få den.

    SvaraRadera
  3. Den bästa överraskningen nu är ju att inte överraska dig.

    SvaraRadera
  4. Anonym3:05 em

    Det blir chokladbollar i kväll efter matchen, överaskad hoppas jag

    SvaraRadera