fredag, december 12, 2008

Guldklubban

Jag fick en klubba av Åsa förut. En med äkta guld i. Och sanningen är den att man faktiskt kan äta sånt tunt guld. "Här, denna kan du ge till Jesper" sa hon. Men jag känner lite såhär. Varför ska jag ge den till Jesper för? Jag har aldrig ätit guld innan. Klart jag måste testa klubban först. Tänk om man blir skitdålig i magen. Då blir Jesper jättesur på mig. När han har massa tentaplugg att göra. Då har man inte tid att sitta på toaletten och bajsa guld. Så nu gör jag Jesper en tjänst jag äter klubban själv. Som en liten fredagspresent till honom. Varsågod. Var-så-god?
Förresten, jag hörde att Robyn var fantastisk på fredsprisgrejen i Oslo. Vart kan man hitta klipp från det? Jag missade och är lite ledsen på mig själv...

1 kommentar:

  1. Anonym11:36 fm

    Funderar lite över om det är roligare att bajsa guld själv eller att låta någon annan göra det..Alltså, jag sätter mig in i hur du tänker. Jag hade nog valt att en annan gör det.

    Nobelgrejen kan du se i sin helhet på svt.se. Klicka dig fram i högermeny bara. Den är värd att se. Hela grejen!

    SvaraRadera