söndag, december 28, 2008

Livet

För tillfället har jag inte världens mest händelserika livet. Men jag trivs rätt så bra. Igår kollade jag på min första bondfilm. Quantum of solace. Tydligen hade det vart en fördel om man sett den förra filmen. Men hur skulle jag kunna veta det? Nej, precis. Just nu sitter jag och kollar på ett dåligt vinprogram på tv4. Fruktansvärt ointressant om ni frågar mig. Men det finns väl folk som tycker det är skoj antar jag...

En helt annan grej. Jag gav ju bort mina spotify invites till Ea och Amanda. Trodde inte att Jesper ville ha någon eftersom han aldrig lyssnat så mycket på musik. Nu visade det sig att han faktiskt gärna velat ha en invite. Så om någon snäll person råkar ha en över så vet ni vem ni ska säga till!

3 kommentarer:

  1. Anonym10:53 fm

    Första bondfilmen? Du väljer den sämsta att se då, trist för dig. Men nu har du i alla fall sett Bond. Det är ju alltid något, eller?

    SvaraRadera
  2. Anonym4:32 em

    Vi gjorde samma! Samma första bondfilm. Ja tyckte den va bajs. Bara pangpang. Verklighetsbaserad film för övrigt.

    SvaraRadera
  3. Anonym4:33 em

    Jag har inte fått en enda invite! Spotify gillar inte mig. Jag gillar Spotify..

    SvaraRadera