fredag, januari 09, 2009

Bra

Mest för att boosta mig själv men okej.
Listan med saker jag är bra på.

- Baka muffins
- Äta muffins
- Innebandy
- Stjäla innebandybollar av herrarna.
- Äta glass
- Äta mat
- Äta godis
- Äta allt annat jag tycker om som jag inte kommer på nu.
- Komma på knäppa saker
- Titta på tv
- Sitta vid datorn
- Tappa min mobil i marken
- Ta skitmånga kort på onödiga saker
- Ta kort på muffins
- Klia andra på ryggen
- Mycket fantasi
- Glömma bort saker
- Komma ihåg saker
- Köra bil (Förutom Jespers mammas bil som är lite krånglig)
- Duscha
- Simma
- Dricka vatten snabbt
- Bordshockey
- Att vara värdelös på playstation
- Ha mycket saker i mina väskor
- Använda lipsyl
- Inte kunna bestämma mig
- Göra av med mina pengar
- Att inte använda min eksemsalva
- Att göra hål i alla mina strumpbyxor
- Skriva blogg
- Stava

Det var väl ungefär det.

4 kommentarer:

  1. Anonym3:58 em

    Haha äta mat? kanske äta mat snabbt men annars är du mycket kräsen i mat :P

    SvaraRadera
  2. Nehej, jag äter allt utom svamp och ketchup typ.

    SvaraRadera
  3. Anonym4:19 fm

    Hur kan man vara bra på att duscha? Kan det bli mer än rent? Haha :P

    SvaraRadera
  4. Tro mig, man kan vara bra på att duscha (:

    SvaraRadera