onsdag, januari 07, 2009

Rebus

En ganska så mycket think-outside-the-box-rebus.

10 kommentarer:

  1. Anonym2:20 em

    stjärnnatten?

    SvaraRadera
  2. Anonym2:56 em

    Jag kan men får inte säga nått:-). Elakt.

    SvaraRadera
  3. Anonym3:38 em

    vintergatan 10?

    SvaraRadera
  4. Anonym3:45 em

    Men Åsa, jag kunde den först hehe

    SvaraRadera
  5. Anonym4:45 em

    rymt? nej vad dåligt..

    SvaraRadera
  6. Anonym4:50 em

    anna panna dina rebusar ar for svara for mig..
    kul att du googlade, jag lovar att det kommer bilder snart.. bara det att det tar sjukt lang tid att ladda upp dom och jag har typ 20 min varje gang ja sitter vid nagon dator.. men jag ska forsoka asap! promis!
    nu ska jag sola i 34grader varmt och bada pool
    cheers

    SvaraRadera
  7. Anonym5:06 em

    Okej jag erkänner du kunde att det var Starten före mig. Oooops:-)

    SvaraRadera
  8. Anonym7:18 em

    Var det starten? Är det svaret? Fy fan vad svårt och otroligt briljant. Ha ha jag är imponerad!

    SvaraRadera
  9. Anonym8:13 em

    Har någon löst rebusen? Jag skulle säga "stjärnstopp", eller?
    Jag skiackar en skiva till dig då! Men de är inte klara än. Men de är klara om 1-2 veckor skulle jag tro. Men vart ska jag skicka den?

    SvaraRadera