lördag, februari 14, 2009

Död åt Tengil

Kvällen fortskrider, Jespers familj är här och äter mat och sånt. Men nu har vi har ätit på tok för mycket kolhydrater känner jag. Och ute i vardagsrummet är det chokladprovning. Men min mage säger - Nej lilla Anna, nu är jag på tok för mätt. Så jag lyssnar på den. Vi har också hunnit med att titta på nakenbilder från när jag var bebis. Fruktansvärt trevlig kvällsunderhållning, NOT.
Sen diskuterade jag och Jesper statusen på Facebook. Att vissa människor liksom sprider små budskap. Jag nämnde någon som "hette ledsna saker på facebook" - Jaha, typ som "död åt Tengil" svarar Jesper då. Vet inte riktigt vad han menade där men ja. Nu är det min status i alla fall, för den som undrar.
Nu skriker min mamma - ÅÅÅÅÅH vad god den VAAAAAAAAAR!!!! Utifrån vardagsrummet. Kanske får jag plats med en pyttebit choklad i magen. Det har väl aldrig skadat.
Tjing!

Mössan förresten, Ebba fick tydligen den i julklapp. Jag tycker den ser jätteskojig ut. Som öron på sidan som sticker ut liksom. Sen är den jättevarm och mysig också. Så ja, It's a keeper.

1 kommentar:

  1. Anonym12:57 fm

    mössan är bra för frusna barn!
    så give it back! tro inte att jag inte ser något bara för att jag är i huvudstaden. förresten så jag tycker att du ska skriva ett inlägg om hur mycket du saknar mig.
    Fråga mamma varför hon inte har ringt och har chokladprovning utan sin underbara dotter (underbara dottern = jag, inte du) :(

    SvaraRadera