söndag, februari 22, 2009

Söndag

Här sitter jag och inser min förälskelse till söndagar. Att bara kunna ligga i sängen och läsa bok. Gå upp och sätta sig vid mackan och photoshopa lite, för att sedan lägga sig ner och fortsätta läsa. Jag är så fast i boken att jag önskar att jag läste lika långsamt som en lågstadieelev. Jag vill inte att den ska ta slut. Fjärde och sista boken i serien ligger i och för sig och väntar på nattduksbordet. Den har jag dock råkat förstöra lite när jag googlade. Hamnade på wikipedia och fick reda på lite mer än jag hoppats på. Inte helt lyckat.
Gudars vad seriös jag framstår som nu. Tro mig. Det är jag inte. Verkligen inte. Just nu har jag till exempel antagit skepnaden av "rysk hora". En stil som brukar spegla mig dagen efter en lite för sen natt.

3 kommentarer:

  1. Anonym6:11 em

    Rysk hora. Hehehe

    SvaraRadera
  2. Anonym8:18 fm

    Det måste vara hemskt att ha egenskapen att kunna se ut som en rysk hora. Att se ut som en hora kan vara okej, kanske, men en Rysk hora, nä där går nog gränsen.

    Vilka böcker läser du? Mina Lehane är snart sluyt och behöver nya uppslag.

    SvaraRadera
  3. Twilightböckerna (:

    SvaraRadera