onsdag, mars 11, 2009

Livet

Det är en sån här dag idag. Har så tråkigt att jag vet inte vad jag ska ta mig till. Hade så tråkigt förut att jag var skitnära på o gå ut i det fina vädret. Sen insåg jag vad jag höll på med och tog en dusch istället.

Mina dagar som halvt arbetslös börjar ja, det börjar bli lite tråkigt. Jag behöver nya roliga sidor och bloggar att gå in på.
Det är här jag tänker att ni kan hjälpa mig. Ge mig nytt roligt att titta på.

Det jag tittar på om dagarna är.
Bloggkommentatorerna, Spiderchick, crussoe, Sarah, Hannapee, Klara, Sigrid, Amanda Berg, Anna, Hanna Fridén, Emma, Amanda, Bröderna och Anna

Som ni säkert förstår behöver jag mer att fylla mitt liv med. Om man skulle skaffa sig något utanför datorvärlden kanske..

1 kommentar:

  1. Anonym1:30 em

    Magnus Uggla (http://www.magnusuggla.nu/)är en blogg du kanske vill läsa.Mixmegapol.se, men den kanske bara är skoj för folk som lyssnar på dem. Sedan är ju svtplay.se en grym sida.

    SvaraRadera