söndag, mars 01, 2009

Ni frågade, jag svarade

Hej du snygga kvinna. Hur kommer det sig att du har en penna på glasögonen?
Onödig fråga? Tyckte det såg fräckt ut.
Varför har du glasögon när du har bra syn? pucko.
För glasögon är kool. Och för att jag spenderar lite för många av mina vakna timmar vid datorn. Det är slappna-av-glasögon. Bra för mina ögon helt enkelt.
Vem skulle du bita i rumpan, Alex Schulman, eller Daniel Westling?
Nej usch! Nevah evah.
Kommer Victoria heta Westling när hon och Daniel gifter sig?
Det hade vart festligt. Men det tror jag inte.
Hur många kuddar har du i sängen?
fyra. Sen har jag två täcken. Och det ena har jag mot väggen som en kudde.
Vad använder du för skönhetsprodukter?
Behöver väl inga produkter heller. Jag är redan sjukt skön.
Hur länge kan du gå i ett par trasiga skor?
För alltid om det skulle vara cupcakes-conversen.
Vilken Mikael; Nykvist eller Persbrandt?
Nykvist är ju lite med aktuell, ska ju på bion idag jö.
varför tar du alla kort med webcam? =))
För att jag är superlat. Jag borde bli bättre. Jag ska bli bättre. Har ju ändå både en kompaktkamera och en systemis.
vilken är din favoritfisk?
Gah! lätt. Guldfisk.
kommer du ihåg känslan när du lärde dig cykla utan att pappa höll pinne i pakethållaren?
Ja! på parkeringen på City Gross. Fast då hette det Kalles cash.
ska du me på wow?
Of course my horse.
kollar du på terminator nu?
Nej.
hur ser en "vanlig" dag ut för dig?
Jag vaknar, äter en sjuhelvetes frukost, klär på mig och går till tåget. Kommer till jobbet. Efter en dag med lite för många oreos, photoshop och dator åker jag hem. Tar bilen till brewhouse och tittar på Tiger Lou. Rasmus läste min blogg och pratade om mig på scen. Sen åker jag hem och är gladast i världen.
Oj.. eh nej det var väl ingen vanlig dag kanske. Men en bra dag!
varför ställer du frågor till dig själv?
För jag var lite orolig att jag inte skulle få några frågor.
kan man sträcka tungan? isåfall, har du gjort det?
Det borde man kunna. Men jag tror inte jag har gjort det.
När blir nästa besöksmarathon?
När du vill Ea, när du vill.
har du världens bästa lillasyster?
eller okej, de var ingen fråga, det var mest ett faktum.

Klart jag har det. Har ju bara en och hon är nog bäst förutom när hon tar mina kläder utan att fråga.
Om en manlig prostituerad och en kvinnlig prostituerad av en slump träffas på stan (båda ovetandes om den andras yrke), missförstånd uppstår och diverse tjänster genomförs. Vem är då skyldig att betala, när båda förväntar sig lön?

Om tjejen tar mer i lön än killen borde killen betala mellanskillnaden. Resten går ju jämnt ut.

3 kommentarer:

  1. Anonym8:50 em

    Hahahaha! Sjukt roligt och speciellt den sista frågan var ganska finurlig måste jag säga.

    SvaraRadera
  2. roligt:) tack för svaren, detta måste du göra om ibland.

    SvaraRadera
  3. Anonym8:27 em

    Tack för svaret...det var något jag länge grunnat över. Nu kan jag sova gott igen. =)

    SvaraRadera