söndag, mars 29, 2009

Oh girl

Med stämplar på halva armen och ett trött huvud sitter jag och tänker tillbaka på gårdagskvällen. Speciell kväll defenitivt. Men bara i positiv bemärkelse.

Bästa kanske var när jag och Carro lekte med Adrian Lux innan han skulle spela. Risken finns att han aldrig kommer glömma oss. Tyvärr inte i positiv bemärkelse i detta fallet.

Har för övrigt börjat mitt affisch-samlande. Förra helgen tog jag en hultsfredaffisch mitt i natten i Borås. Igår hittade jag så passande den här.

2 kommentarer:

  1. kan ju säga att ja försökt sno 1811 plancher men i stan brukar dom häfta överallt för att folk inte ska sno dom.....sånt gör mig sur, villl du ha tag på affischer fråga skivaffärer dpm brukar kunna lägga undan efter det e färdigt affischerat :D

    SvaraRadera
  2. Behöver affischerna vara snodda för att ha värde för dig eller duger det med "färska" affischer? Jag jobbar för Live Nation och kan nog skrapa ihop några åt dig. Fast vi har inga bra affischer (artister) i och för sig.

    SvaraRadera