måndag, april 06, 2009

cRaViNgZz

Idag har jag och Carolina varit på stan i sex timmar. SEX TIMMAR. Känns jag som en tjej som går på stan i SEX TIMMAR?

Svar nej.

Det gör jag verkligen inte. Jag känns mer som en tjej som går på stan i en halvtimme innan jag däckar på ett fik med en bulle i käften.
I vilket fall som helst så hittade vi ingenting alls. NADA. Så värdelöst, verkligen.

Förutom den här kjol-jäveln på Beyond Retro. Muppjävlarna ville ha 850kronor för skapelsen. Jag och Carro hoppas på bidrag innan vi slår till.

GAH!

3 kommentarer:

  1. supersöt kjol. dyr som fan bara

    SvaraRadera
  2. Ge mig en muffin, en picknick-dejt med valfri tjej (där tjejen ska sjunga för mig) och en bra anledning, så ger jag dig ett stort bidrag till den där "skapelsen".

    SvaraRadera
  3. Rubriken, klatschig va! Fin kjol, men inga harembyxor dock...

    SvaraRadera