onsdag, april 08, 2009

idioti

Ligger och vilar upp mig efter morgonens våffelfest. Carls kompis Andreas fyller 13 och sov över här. Klart man ställer upp och fixar våfflor då. Vet ni vad Carl gjorde förresten?

Jo, han hade våfflan i munnen, ramlade han och slog i knät i trappan. Så fick han upp våfflan i näsan och nös ut hela våfflan. Japp. Han nös ut en hel våffla.

Nej okej det gjorde han inte. Men jag dör fortfarande av skratt när jag tänker på ferraribilsincidenten.

Nej men ärligt talat. Jag och Carro har infört någon sorts idioti. Vi ska nämligen in till stan idag igen. Förra gången varade ju besöket i sex timmar. Ren idioti redan där. Och nu ska vi in igen. Herregud i lingonskogen säger jag bara.

Hörs lite senare. Fortsätt kom med fina förslag på slogans förresten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar