torsdag, april 09, 2009

Lista-kista

Lovar du att vara ärlig? Ibland
Du heter: Kvinnan Gustafsson
Men inte ljuga det första du gör, vad heter du på riktigt? Anna
Smeknamn: Lill-Anna, TS, Guran, Gurra, muffins-mamman
Låt som när du är ledsen sörjer till? Sam as in Samantha-Tiger lou
Beroende av: Händelser och kramar
Vem behöver du mest just nu: Mackan, blir så svårt att blogga och jobba annars.
Vad tror folk om dig? Att jag är en glad och söt liten flicka
Stämmer det? Ja, fast jag skulle hellre vilja vara en intressant kvinna.
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är glad, snäll och rolig.
Vad säger du för att imponera på någon? "Det är jag som är Batman"
Hur imponerar man på dig? Man är sig själv i alla lägen. Vågar bjuda på sig själv.
Brukar du skratta för dig själv? Svar ja.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "åh, segis"
Var bor du? Ytterby
Trivs du där: Ja faktiskt, fast det hade ju vart skönt o bo i stan.
Äger du några converse: Japp
Sprit, cider, vin eller öl: Öl
Brukar du bli för full: Nej, aldrig.
Vad har du för mobiloperatör: Tele2.
Är du allergisk mot något: Jordnötter, parfym, gräs och fjortisar
Har du haft sex idag: Nej.
Nästa mål i ditt liv: Om en kvart i fotbollsmålet på baksidan här.
Hur svarar du i mobilen: "hej det är batman"
Vem ringde du senast? Patrick
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Åh, Anna, skönt att du fixar pinjata.
Antal timmar sömn inatt: sju
Sov du ensam: Nej, Mackan låg bredvid.
Brukar du komma i tid: Ja, men det är alltid på håret. Kan bli lite grinig på folk som kommer sent hela tiden.
När mår du bra: När jag leker på innebandyplanen eller myser med vänner.
När blev du fotad senast: Igår.
Hur känner du dig nu: Som en glad kvinna
Vanligaste färg på dina kläder: Svart eller blå eller vit.
Vad tycker du om fötter: Fötter utan hår känns okej. Annars, not so much.
Vad saknar du: En bulle hade varit gott.
Hade du en bra kväll igår: Ja, tittade på August Rush och mös.
Favoritdryck på morgonen: Brämhults
Rakar du benen: Inte just nu. Men det händer ju.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Jag brukar ligga ner mest hela dagarna nu för tiden. Men sovtid. Någon gång vid 23 kanske.
Är du blyg? Nej det kan man väl inte påstå.
Sysslar du med någon idrott: Innebandy i Challs.
Vill du hellre ha mail än brev: Ja faktiskt. Fast jag älskar brev också. Men det är så mycket lättare att svara på ett mail.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kanske.
Har du spytt offentligt: Troligtvis.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ligga. Det måste man ju.
Är du nöjd med ditt liv: Ja, fast jag skulle vilja ha lite fräckare arbetsuppgifter.
Är du bortskämd: Lite, fast ändå inte.
Vad gör du i morgon: Spexar på CandyLand-festen såklart.
Vad är det värsta du vet? läskiga saker.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Vet inte, en tusenlapp kanske?
Vad behöver du just nu? Pengar och en kram
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Jag själv. Fast i framtiden då, när jag blir känd.
Vad längtar du till? Sommar och mys
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja.
Vad använder du för shampoo? Kerasté tror jag det heter.
Vad är det finaste du fått? Kärlek
En speciell dag du minns: När fotbollslaget vann cup i Dannmark, fy fan vad fint det var.
Hur gammal är du: 19,5
Tycker du om någon just nu: Klart jag gör. Jättemånga!
Om fem månader: Är det augusti och jag får handla på systemet.
Du samlar på: Vänner
Gröna eller röda äppeln: Gröna.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jenny
Gillar du golf: Nej, men golfströmmen är bra.
Vilken tid gick du upp idag: halv 10
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja.
Har du strumpor på dig nu: Nej. Det bor en liten Ernst i mig.
Vad ska du göra ikväll: Träffa gamlingarna.
Är det okej att gråta: Ja, om man har en anledning.
När grät du senast: Vet inte riktigt. Någon gång förra veckan kanske.
Laddar du ner musik och film från Internet: Nej, jag vet inte hur man gör.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa bort, och muta mig ifrån försäsongsträningen.
Bär du glasögon eller linser: Solglasögon
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Lite olika.
Har du piercing: Öronen bara.
Vill du gifta dig: Ja, om jag träffar någon att gifta mig med.
Vill du ha barn: Såklart, fast inte än direkt.
Solar du ofta: Solarium? Nej, jag vill inte bli en rynkig kvinna.
Är du bra på att laga mat: Ja. Fast bättre på att baka.
Gillar du att dansa: Ibland.
Är du flygrädd: Nej, men jag tycker det är obehagligt när man får lock för öronen.
Hur vig är du: Huvudet på knät gott folk, huvudet på knät.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Vilken är din favoritglass: LemonCurd
Tror du på ett liv efter döden: Nej.
Tycker du om sushi: Ja ibland, fast inte lukten.
Vad äter du helst när du ser på film: Ölkorv. Hehe. Nej men ingenting tror jag. Bara jobbigt.
Bor dina föräldrar tillsammans: Yes
Har du tandläkarskräck: Nej, jag tycker det är kul hos tandläkaren.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Sovmänniska. Men jag är väldigt produktiv på kvällarna. Det är då jag jobbar som bäst.
Vilken ögonfärg har du: Blå.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jag vet faktiskt inte. Jag hoppas inte det.
Biter du på naglarna: Ibland.
Röker du: Aldrig ens testat.
Hur ofta tränar/motionerar du: Några gånger i veckan. Fast nu har vi uppehåll.
Senaste låt du hörde: The faker - John ME
Vad gör du på helgerna: Äter glass, pillar naveln och festar till det lite.

2 kommentarer:

  1. Ja, nu får man väl säga att du har bloggat! Fy satan vad jag har att läsa nu. Andra gången jag läser den här listan.. Hur orkar man fylla i :D?

    SvaraRadera
  2. Vad lustigt att det är du som är den mörke riddaren. Det är jag som är Jokern.

    SvaraRadera