lördag, april 04, 2009

Look for a place where there's no way your eyes could ever reach

Tonight friends, tonight.

Jag vet att det inte riktigt går att göra som jag gjorde förra gången. Hitta på en liten konversation som nästan blir verklighet. Så frågan är hur jag ska göra denna gången. Vi vet alla att jag vill höra Sam as in samantha. Det är som sagt bästa låten i mitt liv. Vi vet också att mitt sällskap Anna vill höra Oh Horatio.

Jag gör bara såhär helt enkelt.

Erik Welén, jag vet att du läser, tack för det förövrigt. Spelar ni Sam as in samantha och låter mig säga hej efter konserten kommer jag leva i lyckorus fram tills nästa konsert. Det kommer vara som om jag går på lustgas jag kommer vara hög. Kanske som om jag går på knark. Nej gud. Nu ljög jag, inte knark. Sånt skriver jag inte om här. Bara när jag vill få träffar på det på google. Men det är en annan historia.

So Long friends. Ses på Chalmers kårhus ikväll!

2 kommentarer:

  1. Anonym6:07 em

    Det kan funka.. Hoppas för din skull vännen.

    SvaraRadera
  2. Alltså, vad dum jag känner mig nu, men jag vet inte vad Park Lane är. Jag känner mig helt jättegammal just nu, Anna.

    Hur fick du äran att synas på filmdukar? alltså, du är ganska spännande.Du gör mycket grejer... hur får du göra allt? jag kommer bombardera dig med frågor tills jag förstår.

    SvaraRadera