torsdag, april 09, 2009

nageln

Min vän Louise tipsade mig om chalmers fotosida där de hade lagt upp bilder från Tiger Lou-konserten.
Hittar denna underbara bild på mig. Tittar, ser att något är fel. Jo just det.

JAG GLÖMDE ATT MÅLA RINGFINGERNAGELN I FRÄCKT SVART NAGELLACK.

När jag insåg mitt misstag tänkte jag, äsch ingen kommer tänka på det ändå. Men nehej, nu har en himla fotograf passat på och ta kort precis när jag gör fräcka tecken och busvisslar. Himla oflyt hela tiden.

bild tagen härifrån

3 kommentarer:

  1. Jag tycker att det är lite "fräckt" i sig att inte ha målat den. Det tyder på egenhet och en viss rebellkänsla. Säg inte att du glömde, säg att du vägrade måla för konstens skull.

    Skulle du inte festa ikväll, föresten?

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte på det när vi sågs sist. Tjejen bredvid dig verkar gilla konserten förresten.

    SvaraRadera
  3. hahahah, chalmers film o fotocommitté är ju så bra! ;)

    well done gurra.

    SvaraRadera