tisdag, april 21, 2009

no rock

Idag är jag inte så fasligt rockig. Gör fortfarande ont i min himla brända handled.

Mest för att jag råkade desikera den med en nagel i morse. Inte ett av mina smartaste moves kanske. Men så kan det gå ibland.

Ska snart ta med min arma lilla kropp och hoppa på tåget in till staden. Lunch med Ea och Jimmy står på schemat.

Kom på något roligt jag kan måla förresten. Har målat muffins o bullar hela morgonen här hemma. Känner att det kanske är dags att måla något annat nu.

3 kommentarer:

  1. Måla som i färglägga eller måla som i rita?

    SvaraRadera
  2. De var väldigt goda. Den där krämigheten som de besitter är ju kanon. Älskar det!

    Okej, då tycker jag att du ska måla en tanke. Måla hur du känner dig när du är trött, eller glad eller så..vill se din fantasi!

    SvaraRadera
  3. jisses vad sjukt att fara vänsterhänt! riktigt freaky =)

    SvaraRadera