söndag, april 26, 2009

Pollen

Rätt svar på rebusen va pollen. Joel var mannen som listade ut det.

Pollen är något jag inte tycker om. Nysattacker, snörvel och rinnande ögon. Inte min favoritsysselsättning i alla fall.

Googlade bilder på pollen. Helt plötsligt känner jag, nejmen så fina små pollen. De är lite som min barn. Jättefina att titta på men så fort de närmar sig blir man allergisk och måste ta en tablett.

De här pollnarna/pollnisarna/??? är ju så fina att jag nästan skulle kunna tänka mig en egen pollentavla.

Åh, förlåt alla små barn som läser min blogg. Ta det inte personligt.

3 kommentarer:

  1. haha du har ju helt klart inte gått natur!

    SvaraRadera
  2. Det ser ut som...godis! Vad äckligt. Ta bort.

    SvaraRadera
  3. Det har du helt rätt i. Konsertbilder är otroligt vackra. Förlåt för orden, men att se en fin konsertbild gör en nästan ..ellér nej, jag säger det inte.

    Skriv ett inlägg, jag mår illa av din pollenbild, he he.

    SvaraRadera