onsdag, april 01, 2009

So hot - not

Det där med att vara sexiga med mening kan inte vara killars grej alltså.

Jag menar HAhahahahahahahhhahahhahaahahahahahahahaha. Ser ni inte det roliga i den här underbart patetiska bilden. AAAAAH GUUUUD. HAhaha haha. hehe. hihi. HAhahaha.

Vad försöker han förmedla liksom?
"Hej jag har starka muskler. Är tillräckligt vig att kunna ha handen bakom huvudet. Sen har jag ganska mycket hår också. Och jag tycker mycket om att ha handen innanför byxorna, kanske finns det något där. Jag har nyss bantat så det är därför jag har förstora byxor på mig. Ska köpa nya snart, har bara inte hunnit än. Sen har jag en vit bröstvårta också, man skulle kunna tro att det är en vanlig vårta, men det är det inte."


5 kommentarer:

  1. Anonym11:49 fm

    "sen har jag en vit bröstvårta också" hehe

    SvaraRadera
  2. Ja, jag ångrar verkligen att jag ställde upp på den där bilden..

    SvaraRadera
  3. Nja, jag är otroligt dålig på att luras. Jag kan liksom inte komma på något att luras om.
    Har du lurat någon?

    Jo, hon är söt. För söt för mig. Så tänkte jag just då. Därför vågade jag inte göra något, trots att hon var ganska tydlig. Nåja, hon kanske är för söt för mig, men över nätet har jag mod :D

    SvaraRadera
  4. Herregud! Hur kan hon gå på något sådant? Vad sött. Ha ha. Men hon kanske blir väldigt besviken.

    SvaraRadera
  5. Fler såna bilder tack!

    SvaraRadera