måndag, april 20, 2009

vardagsprinsessan

Vardagslyx hemma hos Anna. Fruktansvärt tråkigt har jag, nåt så in i bänken tråkigt. Känns som det kan bli en sån där muffinsdag. Jag springer i vilket fall som helst runt i min tyllkjol och känner mig skitfräck. Om det inte vore för att jag har hood till. Men det är en annan historia.

Nu ska jag göra något töntigt. Här kommer det:

So go turn their heads
go knock them dead
go break their hearts

go break their hearts
baby break their hearts
and I know you will

Jag gillar det så mycket. Känns så fint men fult på något sätt. Åh jag vet inte. Jaja.
Ser ni ärret? Scar-leg på mig skulle man kunna säga. Och tränings-leg också. Mina vader är inget o leka med.

2 kommentarer:

  1. jag vill också till hultsfred! är bara fattig som tusan. oh arctic monkeys vill jag också se, älskar dem (:

    SvaraRadera
  2. Går du runt med den där kjolen hemma?

    SvaraRadera