fredag, december 04, 2009

berätta om

Jag börjar blogga igen på riktigt i morgon.. Eller kanske på måndag.

Har inte haft lust riktigt.
Hade jag haft lust hade jag säkert berättat om hur jag och David lånat en skruvmejsel svinsent på kvällen av Victors kompis så vi kunde skruva ihop våran säng. Hur vi har flyttat och har det supergött i lägenheten. Sen hade jag nog skrivit ner receptet på den goda pastan jag lagade igår. Kanske hade jag lagt upp lite bilder. Sen hade jag berättat om hur glad jag blev när jag i förrgår fick reda på att jag kommit in på skolan och hur knasigt det känns. Idag hade jag nog berättat hur ont jag har i kroppen efter den där himla bodypumpen. Eller kanske om våran roliga ank-badrumsmatta som jag köpte igår.

Ja herregud. Om man ändå hade tid och ork..



Hahahaha herregud. Snygg tumme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar