fredag, december 04, 2009

Musiko

Okej jag kunde inte hålla mig. Jag börjar på en gång. Och nu börjar jag fanimej på riktigt alltså. Minst ett inlägg per dag. Minst!
Jag börjar med lite gosig musik.

Winter rose. Den är go och så. Jag gillar. Blir go i kroppen.


SRXT.
En av världens bästa låtar. Enligt mig själv då alltså. Skulle sätta den som nummer två i min världens-bästa-låtar-lista. Precis efter Tiger Lous Sam as in Samantha. Slutet är bäst så lyssna på hela. hej.



Tik tok. Herregud. Jag måste vara lite smått dum i huvudet som gillar denna låten. Men jag kan bara inte hjälpa det. Jag tar med mig mackan in i köket och sätter på denna på högsta volym och lagar mat som aldrig förr.


Nu får det räcka.

yoyoyo

1 kommentar:

  1. Winter Rose är jävligt tungt alltså! Bra bra bra!

    SvaraRadera