måndag, december 27, 2010

En julklapp jag gjorde

Jag har en lillebror. En lurig lillebror som av någon anledning samlar på tuggumin.

I alla fall så tyckte jag att det var lite tråkigt att köpa tuggumin till någon i julklapp. Men så kom jag på idén att göra något liknande de där små påsarna med godis i från Lagerhaus. Så jag köpte lite olika sorters tokiga tuggumin på 4-gott. Pillade ihop en design till toppen av påsen, skrev ut den och häftade på en cellofanpåse med alla tuggummin i. Och såhär blev det.

Tror det var lite uppskattat i alla fall. Sen fick han ju lite andra saker också såklart.

Vill någon göra likadant är det bara att maila mig för att få bilden att skriva ut. Eller så gör ni en egen såklart. Roligast är om den är lite personlig egentligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar