onsdag, januari 05, 2011

Månadens kökskreation

Okej, för att fortsätta med detta kände jag att jag ville göra en ny logga. Tröttnade på den andra lite.

Såhär går det alltså till:
Baka, laga, knåda, pyssla, ja vad du nu tänker skapa för något i köket.
– Sätt ett passande soundtrack till.
Blogga om det, länka hit, använd gärna månadens kökskreationsbilden och skriv en kommentar där du länkar till ditt inlägg och skriver om jag får använda din bild eller inte.

När månaden är slut summerar jag alla bidrag i ett inlägg där jag visar upp alla härliga kreationer. (Har du ingen blogg men vill vara med ändå går det bra att maila in ditt bidrag, gärna med en bild)
Krångligare än så är det inte.

Månadens kreation: 
Månadens kökskreation Mars 2011: Bullar

Tidigare kreationer:
Månadens kökskreation Februari 2011: Citrus
Månadens kökskreation Januari 2011: Choklad
Månadens kökskreation, December 2010: God jul och gott nytt år
Månadens kökskreation, november 2010: Mitt favoritrecept

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar