söndag, februari 20, 2011

Fråga mig vad som helst

Min David kom ju hem i fredags eftermiddag. Efter 3 månaders resa. Därför har jag väl inte stått och bakat någon större del av de senaste dagarna.


Därför tänkte jag att vi kör en frågestund. Har aldrig haft det innan. Och det kanske är kul. Vad vet jag. Någon har säkert något att fråga. Antingen om mig, eller om bakning eller bara vad som helst. Om hundar kan klättra i berg eller om det finns hajar i Göteborg. Vad vet jag.


Jag ger er till någon gång under tisdag-onsdag så svarar jag i ett inlägg.

Hej svej!

6 kommentarer:

  1. Var föredrar du att köpa bakprylar, på nätet eller i affär?

    SvaraRadera
  2. 1. finns det någon speciell anledning till att du är så intresserad av bakning?
    2. vilket är ditt bästa recept som är enkelt, gott (såklart), och laktosfritt? :)

    SvaraRadera
  3. Kåny8:05 em

    Om man ska baka en kaka, är det bara att baka den då eller måste man göra något mer?

    SvaraRadera
  4. Jag undrar om du brukar använda grönsaker när du bakar?

    exempelvis skulle det ju bli en himla cool färg om man använde rödbeta i glasyren - En Hello Kitty Cupcake utan tillsatser!

    SvaraRadera
  5. hur fick du till dina star wars figurer till cupcakesen? Grymt snyggt gjort! Imponerande!

    SvaraRadera
  6. vad är det roligaste att baka? vart köper du helst formar/strössel? vem inspireras du utav? vad är det för sport du "utför", innebandy? fotboll? är bakning något du skulle vilja arbeta med? vilken är din favoritfilm och vad lyssnar du på för musik?

    fin blogg, fina cupcakes, fin du!

    SvaraRadera