torsdag, maj 05, 2011

Fakta om kvinnan

Eftersom carbs ruined my life gjorde en lär känna mig lista med 10 punkter om sig själv vill inte jag vara sämre. Det visade ju sig också att vi var rätt lika. Och sånt är ju alltid kul.

Ok. 10 saker ni kanske visste om mig.. barumpumpitch

1. Jag är 21, 5 år. Fyller 22 i Augusti.
2. Just nu praktiserar jag på en Reklambyrå som heter Masscreation som ligger i Stockholm.
3. Min första skiva var Orups.
4. Jag tycker det är jättejättejobbigt när saker inte blir som jag tänkt och planerat.
5. Jag är fantastiskt lat.
6. Fast ibland är jag jättehurtig och kan sitta och pyssla en hel natt.
7. Just nu viker jag ca 10 lådor om dagen till ingenting alls.
8. När jag var liten tävlade jag och min bästa kompis om vem som kunde läsa flest böcker. Jag vann.
9. Jag tjänade 69 kronor på att ha reklam på bloggen i 2 veckor.
10. Jag älskar min dator. Oftast.

Säkert inte de mest relevanta men det var vad jag kom på just nu.

1 kommentar:

  1. Bra initiativ! Jag gillar sådana här typer av kortislistor med roliga fakta :D

    SvaraRadera