fredag, december 16, 2011

Något jag gjort

Jag vet att fler av er undrat lite vad jag egentligen pysslar med på min inte-fritid. Alltså när jag jobbar. Igår tog jag ju examen och kan därför kalla mig art director på riktigt. Eftersom vi har haft praktik sedan i mars och jag fick jobbet här i augusti har det knappt känts som vi gått i skolan. Men nu är den i alla fall över på riktigt.

Jaja. Jag tänkte i alla fall att det kunde vara roligt för er att se något jag gjort på jobbet. Och nu har faktiskt en grej fått silver i månadens kampanj i Resumé. Vilket gör det extra kul att visa för er.

Så här kommer den.


Bokburgaren - Alltid studentrabatt.

4 kommentarer:

  1. Stort grattis och bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Och grattis till examen. Kram

    SvaraRadera
  3. åh vad smart :) väldigt snyggt!

    SvaraRadera
  4. åh, jag älskar verkligen sådant här!
    så.himla.coolt

    SvaraRadera