måndag, maj 07, 2012

Bloggforum - bildkavalkad!

Nu är jag hemma och försöker smälta allt som hänt och allt man sett och smakat på. Vilka grymma dagar det har varit! Och vilka grymma tjejer jag träffat. 


Igår pratade bland annat blondinbella, Elin från Stylein och Monika Ahlberg. Jag gillade Monikas prat väldigt mycket. Det handlade mest om slump och envisa.


Sen träffade jag grymma mästerkocken Louise som också är från Kungälv. 


Och de här grymma tjejerna. Hanna och Amy.


Och om någon undrade varför vi såg så glada ut så var det för vi hade blivit bjudna på sånt här innan.


Här är ännu fler av de sakerna vi fick smaka på. Åh så gott allt var. Jag ville bara utöka min magsäck och äta tills det inte fanns något kvar. Men det gick ju inte. Och det kanske var tur ändå.


Fler goa grejer, närproducerat och fint.

Sen var det dags att åka hem och dö trötthetsdöden för att sedan vakna upp, titta lite på hockeyn och ladda inför att jobba i morgon.

Tjohej!

2 kommentarer:

  1. Jag vill höra allas prat! Ville verkligen verkligen höra på't.

    SvaraRadera
  2. Ja visst var det fantastiskt roligt och lärorikt alltihop !
    Kul att jag hittade till din blogg nu efteråt också.

    Kram Mrs G

    SvaraRadera