söndag, januari 13, 2013

Örhängen

Så blev det äntligen helg (fast nu är den ju slut) och jag fick tid att fota örhängena i ordentligt ljus. Nu på kvällen råkade jag även göra några nya runda doppade i guld. Men de får ni se en annan dag. (Bild finns på instagram där heter jag kvinnan.) Precis som innan kostar de 100 kronor och beställningen gör man genom att maila mig på annagustafsson2(at)gmail.com. 

Det finns två varianter som du ser nedan, alla utom de svarta är liksom rundare och mer kantiga. De kallar jag för Stone. De svarta som är fyrkantiga och formade som en nit kallar jag för Mountain. 

Jag tänkte det var fint att få dem i ett litet cellofanpaket.

Mina favoriter är de gråa.


5 kommentarer:

  1. Hej! Hur gör man för att köpa dina fina örhängen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anna. Du skickar ett mail till mig med din adress och vilka örhängen du vill köpa :)

      Radera
  2. Fint! Hur lyder din mailadress?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Allt står i inlägget men den är annagustafsson2@gmail.com

      Radera
  3. Tydligen var jag blind. Fotona var så fina så jag missade den uppenbara informationen :) Tack!

    SvaraRadera